Vyberte stránku

Co chtějí uchazeči

Čtěte dál

Poptávka po studentech práv na trhu práce neustále stoupá a zaujmout uchazeče nabídkou práce není snadný úkol. Sestavili jsme pro Vás několik zásad, které Vám pomohou oslovit Vaše budoucí zaměstnance a získat tak výhodu oproti Vaší konkurenci.

Nabídněte přesnou mzdu

Nabídky práce, které obsahují fráze jako ,,mzda dohodou‘‘ nebo ,,motivující finanční ohodnocení‘‘ studenty práv příliš nezaujmou. Zvláště u studentských pozic, kde je obvyklé použití hodinové mzdy, je uvedení mzdy základem pro získání více reakcí od uchazečů.

Buďte transparentní

Přesné a pravdivé vymezení pracovní náplně je nezbytnou součástí každého náborového procesu. Vyhněte se obecným formulacím jako ,,podpora chodu kanceláře‘‘ a raději podrobně vyjmenujte, čemu se uchazeč bude věnovat. Rozhodně se ale nepokoušejte pracovní pozici zbytečně přikrašlovat. Pokud uchazeče, kterému jste slíbili účast na klasické advokátské práci, budete posílat jenom na pochůzky po úřadech a nahlížení do spisu, moc dlouho u Vás nevydrží.

Vyhněte se frázím

Uchazeči chtějí slyšet přesné a férové informace o Vaší pracovní nabídce. ,,Přátelský kolektiv‘‘ a ,,možnost profesního růstu‘‘ už v dnešní době nikoho na pracovní pohovor nenalákají.

Nebojte se přizpůsobit

Na uchazeče udělá dojem, pokud mu nabídnete omezení pracovní doby během zkouškového období nebo možnost homeofficu u práce, kterou lze dělat z domova. Nebojte se u pohovoru zeptat, čím byste uchazečům mohli vyjít vstříc. I drobnost jako možnost při práci poslouchat hudbu do sluchátek dokáže být tím rozhodujícím argumentem, proč zvolit Vaši advokátní kancelář.

Hledejte aktivně

Nebojte se k náboru zaměstnanců využít všechny způsoby, které se v dnešní době nabízí. Základem je samozřejmě efektivní využívání sociálních sítí, v našem prostředí především Facebooku nebo Linkedinu. Efektivní můžou být ale i náborové akce jako firemní grilování otevřené pro studenty právnických fakult nebo pořádání mootcourtů s odměnou pro vítěze.

Share This